Jadual Perjalanan dan Harga Tiket ETS 2020 Gemas - Butterworth - Padang Besar



Jadual Perjalanan dan Harga Tiket ETS 2020 Gemas - Butterworth - Padang Besar|PANDUAN buat anda yang ingin ketahui jadual perjalanan dan harga tiket ETS laluan Gemas - Butterworth - Padang Besar. Berikut dikongsikan jadual perjalanan dan harga tiket ETS laluan Gemas - Butterworth - Padang Besar buat rujukan anda.

Artikel Berkaitan:

👉 Jadual Perjalanan dan Harga Tiket ERL

Jadual Perjalanan dan Harga Tiket ETS Gemas - Butterworth - Padang Besar

Untuk makluman anda, pada masa kini KTMB hanya menyediakan satu tren ETS untuk operasi Gemas ke Butterworth ke Padang Besar dan satu tren untuk arah sebaliknya. Bagi perjalanan tren ETS untuk operasi Butterworth - KL Sentral - Gemas, anda boleh rujuk DISINI.

Jadual Perjalanan dan Harga Tiket ETS 2020 Gemas - Butterworth - Padang Besar

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan jadual perjalanan dan harga tiket ETS laluan Gemas - Butterworth - Padang Besar yang meliputi masa stesen mula dan stesen akhir:

1. Jadual Perjalanan ETS Gemas - Butterworth - Padang Besar - Butterworth - Gemas 

Jadual Perjalanan dan Harga Tiket ETS Gemas - Butterworth - Padang Besar

Untuk dapatkan jadual terkini perjalanan ETS Gemas - Butterworth - Padang Besar - Butterworth - Gemas dalam bentuk format PDF, sila muat turun DISINI.


Semakan Harga Tiket ETS KTMB 

Berikut dikongsikan cara semakan harga tiket ETS KTMB secara online:

1. Semakan harga dan tempahan tiket boleh
    dibuat secara online melalui pautan
    seperti berikut:
KLIK: 👉 http://www.ktmb.com.my

Info Lanjut

Untuk maklumat lanjut sila layari laman web KTMB di www.ktmb.com.my atau Pusat Panggilan KTM Berhad di talian 1300 - 88 - 5862.

Semoga perkongsian Jadual Perjalanan dan Harga Tiket ETS Gemas - Butterworth - Padang Besar ini dijadikan panduan buat anda semua!

No comments

Powered by Blogger.