Tonton Drama Skrin Sentuh Hati Eryna Episod 3



Tonton Drama Skrin Sentuh Hati Eryna Episod 3|NANTIKAN drama bersiri terbaru berjudul Skrin Sentuh Hati Eryna yang bakal bersiaran mulai 27 Julai 2019 jam 7 malam di slot Widuri TV1. Menampilkan pelakon seperti Nazeera Sardi dan Naufal Hatta sebagai watak utama. Drama 13 episod ini merupakan arahan Zek Zukri dan terbitan dibawah Bright Network Sdn Bhd.

Tonton Drama Skrin Sentuh Hati Eryna Episod 3

Tonton Drama Skrin Sentuh Hati Eryna Episod 3

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan senarai pelakon, watak pelakon, sinopsis drama dan link live streaming buat tontonan anda semua:

Tonton Live Streaming Skrin Sentuh Hati Eryna Episod 3

*Akan dikemaskini

Info:
*Klik LINK live streaming disediakan di atas untuk tontonan secara online!👆

Info Drama Skrin Sentuh Hati Eryna

JUDUL : SKRIN SENTUH HATI ERYNA
EPISOD : 13 episod
TARIKH : 27 Julai - 17 Ogos 2019
WAKTU SIARAN : Khamis - Ahad, 7:00 malam
SIARAN TV : Slot widuri TV1
PENULIS SKRIP : Che Li
PENGARAH : Zek Zukri
PRODUKSI : Bright Network Sdn Bhd
PELAKON : Nazeera Sardi, Naufal Hatta, Jasmin Hamid, Kuza, Faralyna Idris, Safwan Idris, Mak Wan, Tina Rasid, Fanna Azizan

WATAK PELAKON
Nazeera Sardi sebagai Eryna
Naufal Hatta sebagai Fattah
Jasmin Hamid sebagai Helena
Kuza sebagai Nur Kasih
Faralyna Idris sebagai Eisya Zulaikha
Safwan Idris sebagai Faizal
Tina Rasid sebagai Amy
Mak Wan sebagai Mariam
Fanna Azizan sebagai Hanis
Muhangku sebagai Khusyairi
Che Mat Rajalawak sebagai Fendi

SINOPSIS:

Memaparkan konflik kekeluargaan seorang anak kepada ibunya dan juga konflik percintaan yang dipenuhi muslihat dan dendam.

Eryna anak tunggal Datin Helena, ahli perniagaan berjaya yang telah jatuh hati Fendi namun dihalang oleh Datin Helena kerana tidak mahu anaknya dipergunakan Fendy. Demi Fendy, Eryna telah tinggalkan rumah dan memutuskan persahabatannya dengan kawan baiknya, Anis. Satu hari Eryna mula rasa ditipu dan menyesal kerana mengabaikan nasihat ibu dan rakannya.

Sementara itu Ustaz Fattah adalah guru agama yang baru pulang dari Yaman dan mengajar Al-Quran di masjid. Dia didekati oleh Ustazah Eisya yang mahu menyertai kelas Al-Quran itu. Ustaz Fattah dan keluarganya berhasrat membuka sebuah pusat pengajian Al-Quran dengan pengurusan yang lebih teratur dan modul yang berkualiti. Mereka membeli bangunan dan Ustaz Fattah mendapat sokongan penuh dari ibu dan abangnya yang sangat yakin setelah Ustaz Fattah membina nama dan reputasi dari media sosial.

Eryna cuba menunjukkan bahawa dia telah berubah namun Helena yakin ia hanyalah luaran semata-mata. Eryna dan Ustaz Fattah semakin akrab dan mesra setelah kerap bertemu. Eryna meyakinkan ibunya dan rakan-rakan bahawa dia sudah berhijrah. Ustaz Fattah pula menafikan yang dia telah jatuh cinta dengan Eryna tanpa dia sedari bahawa ibunya sedang mengaturkan dia dengan Ustazah Eisya. Fendy pula kembali menghantui hidup Eryna dan mahu merosakkan hubungannya dengan Ustaz Fattah.

Maklumat Lanjut

Untuk info dan maklumat terkini Drama Skrin Sentuh Hati Eryna, sila layari Facebook Page melalui link dibawah:
KLIK 👉

Selamat menonton Drama Skrin Sentuh Hati Eryna Episod 3 secara live di slot Widuri TV1 dan Youtube!

No comments

Powered by Blogger.