Sinopsis dan Senarai Pelakon Drama Sara Sajeeda



Sinopsis dan Senarai Pelakon Drama Sara Sajeeda|NANTIKAN drama bersiri terbaru berjudul Sara Sajeeda yang bakal ditayangkan pada bulan Oktober ini di slot Samarinda TV3. Bakal menampilkan lakonan seperti Tiz Zaqyah dan bergandingan dengan pelakon Pakistan iaitu Arslan Asad Butt dan Anmol Baloch. Drama 30 episod ini merupakan arahan Eoon Shuhaini dan dibawah terbitan Zeel Production Sdn Bhd. Berikut dikongsikan Sinopsis dan Senarai Pelakon Drama Sara Sajeeda buat rujukan anda.

Sinopsis dan Senarai Pelakon Drama Sara Sajeeda

Sinopsis dan Senarai Pelakon Drama Sara Sajeeda

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan info penting drama Sara Sajeeda (Slot Samarinda TV3) termasuk sinopsis dan senarai pelakon:

Info Penting Drama Sara Sajeeda

JUDUL : SARA SAJEEDA
EPISOD : 30 episod
TARIKH TAYANGAN : 3 Oktober 2019
SIARAN TV : Slot Samarinda TV3
PENULIS SKRIP : Syed Muhammad Taufik
PENGARAH : Eoon Shuhaini
PRODUKSI : Zeel Production Sdn Bhd
PELAKON : Tiz Zaqyah, Alizeh Shah, Arslan Asad Butt, Fahrin Ahmad, Rita Rudaini, Aidit Noh, Tasha Shilla, Datuk Yusuf Haslam, Mas Anizan, Nisho Begum, Saima Saleem, Aliha Chaudry, Isha Noor, Farhan Ali Mali

WATAK PELAKON:

Tiz Zaqyah sebagai Sara
Arslan Asad Butt sebagai Fawaad Khan
Anmol Baloch sebagai Sajeeda
Hareb sebagai Mikaal

SINOPSIS:

Menceritakan tentang Sara, seorang pensyarah di sebuah kolej swasta yang dipaksa oleh ayahnya, Ismadi untuk berkahwin dengan menantu pilihannya, Megat. Namun begitu, hubungan cinta yang terjalin selama 4 tahun antara mereka berakhir setelah Sara memutuskan hubungan itu akibat tidak tahan dengan sikap Megat yang terlalu mengikut kata-kata ayahnya tanpa mempunyai pendirian sendiri.

No comments

Powered by Blogger.