Tonton Drama Dia Yang Ku Cinta Episod 12



Tonton Drama Dia Yang Ku Cinta Episod 12|NANTIKAN drama terbaru yang diadaptasi novel Dia Yang Ku Cinta hasil karya Indah Hairani bakal ditayangkan mulai 26 November ini jam 10:00 malam di slot Samarinda TV3. Menampilkan lakonan seperti Syerinie Myra, Sharnaaz Ahmad dan Luqman Hafidz. Drama 15 episod ini diarahkan oleh Along Kamaludin dan terbitan dibawah A.Aida Production. Berikut dikongsikan tonton live streaming Drama Dia Yang Ku Cinta Episod 12 buat rujukan anda.

Tonton Drama Dia Yang Ku Cinta Episod 12

Tonton Drama Dia Yang Ku Cinta Episod 12

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan tonton live streaming Drama Dia Yang Ku Cinta (Slot Samarinda TV3) buat tontonan anda semua:

Tonton Live Dia Yang Ku Cinta Episod 12

           

Info Penting:
*KLIK LINK live streaming disediakan di atas untuk tontonan secara online!👆

Info Drama Dia Yang Ku Cinta

JUDUL: DIA YANG KU CINTA
EPISOD : 15 episod
TARIKH TAYANGAN : 26 November 2019
SIARAN TV : Slot Samarinda TV3
PENULIS SKRIP : Fatin Nabila & Indah Hairani
PENGARAH : Along Kamaludin
PRODUKSI : A.Aida Production
PELAKON : Sharnaaz Ahmad, Syerinie Myra, Luqman Hafidz, Shah Rezza, Catriona Ross, Siti Khadijah Halim, Riena Diana, Afieq Shazwan, Jovi Heng, Watie Sadali, Ruminah Sidek, Zila Bakarin, Izzy Reef, Qistina Raisah

WATAK PELAKON

Sharnaaz Ahmad sebagai Luqman
Syerinie Myra sebagai Cempaka Amna
Luqman Hafidz sebagai Hafiz Andrew
Siti Khadijah Halim sebagai Lara Andrew
Catriona Ross sebagai Mahanna

SINOPSIS:

Cempaka Amna dan adiknya Iman Idham merupakan anak tiri kepada Tuan Khalid.  Mereka dibawa tinggal bersama Tuan Khalid dan Puan Marhanna bila ibu kandung mereka telah meninggal dunia.

Anak kepada Puan Marhanna iaitu Lara Andrew juga mempunyai sikap yang sama seperti ibu mereka namun abang kepada Lara Andrew begitu baik dan amat menggambil berat tentang kebajikan kedua anak yatim ini.

Hafidz Andrew dan Lara Andrew adalah juga merupakan anak tiri kepada Tuan Khalid. Mereka adalah anak kepada Puan Marhanna bersama bekas suaminya iaitu seorang lelaki inggeris.

Pertemuan dengan Luqman, seorang jurutera itu memberi tapak untuk dia lari daripada sengsara itu namun cinta Hafidz Andrew memaksa dia kembali berdepan dengan Mahanna dan Lara Andrew.

Maklumat Lanjut

Untuk info dan maklumat terkini Drama Dia Yang Ku Cinta, sila layari Facebook Page melalui link dibawah:
KLIK 👉 https://www.facebook.com/dramatuandanial/

Selamat menonton Drama Dia Yang Ku Cinta yang bersiaran secara live di slot Samarinda TV3 dan Youtube!

No comments

Powered by Blogger.