Sinopsis Drama Bukan Kahwin Paksa Lakonan Kamal Adli dan Hannah Delisha



Sinopsis Drama Bukan Kahwin Paksa Lakonan Kamal Adli dan Hannah Delisha|NANTIKAN drama bersiri terbaru yang diadaptasi novel berjudul 'Bukan Kahwin Paksa' hasil karya Syamnuriezmil bakal ditayangkan pada bulan Februari 2020 di slot Lestary TV3. Bakal dibintangi pelakon seperti Kamal Adli, Hannah Delisha, Danial Dashuki, Alya Iman, Oktovia Manrose dan ramai lagi. Drama 13 episod ini diarahkan oleh Idora Abdul Rahman dan terbitan dibawah Global Station Sdn Bhd.

Sinopsis Drama Bukan Kahwin Paksa Lakonan Kamal Adli dan Hannah Delisha

Sinopsis Drama Bukan Kahwin Paksa Lakonan Kamal Adli dan Hannah Delisha

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan info penting drama Bukan Kahwin Paksa (Slot Lestary TV3) termasuk sinopsis drama, sinopsis novel dan senarai pelakon:

Info Penting Drama Bukan Kahwin Paksa

JUDUL : BUKAN KAHWIN PAKSA
EPISOD : 13 episod
TARIKH TAYANGAN : Februari 2020
SIARAN TV : Slot Lestary TV3
PENULIS NOVEL : Syamnuriezmil
PENGARAH : Idora Abdul Rahman
PRODUKSI : Global Station Sdn Bhd
PELAKON : Kamal Adli, Hannah Delisha, Danial Dashuki, Alya Iman, Oktovia Manrose, Afiq Muiz, Husna Mustaffa, Jasper Supayah, Ziela Jalil, Dhia Irdina, Qistina Khaled, Shah Rezza, Liza Abdullah, Watie Sadali

WATAK PELAKON:

Kamal Adli sebagai Izz Rizqin (Uda)
Hannah Delisha sebagai Dara Safiya
Danial Dashuki sebagai Ryan
Alya Iman sebagai Ariyana
Oktovia Manrose sebagai Nita
Afiq Muiz sebagai Azz Rizqin
Husna Mustaffa sebagai Tiz
Jasper Supayah sebagai Vee
Dhia Irdina sebagai Elly

SINOPSIS BUKAN KAHWIN PAKSA:

Pada mulanya, mereka dipertemukan dalam situasi yang tidak menyenangkan yang menyebabkan mereka ditakdirkan menjadi musuh. Disebabkan tersalah e-mel, mereka kemudian menjadi kawan baik di alam maya. Sehinggalah mereka ditakdirkan jatuh cinta melalui panggilan telefon.

Izz Rizqin mengorbankan cintanya demi keluarganya. Membawa diri selepas kekasihnya, Ariyana ditunangkan dengan abang long Azz Rizqin. Kedua-dua keluarga mereka mencadangkan calon pilihan dan mereka bersetuju. Tanpa mengenali mereka hanya akan berjumpa di hari pernikahan.

SINOPSIS NOVEL BUKAN KAHWIN PAKSA:

*Akan dikemaskini

No comments

Powered by Blogger.