Sinopsis Filem Bulan dan Pria Terhebat (2020)



Sinopsis Filem Bulan dan Pria Terhebat (2020)|ADAKAH anda peminat filem tempatan? Saksikan filem aksi akan datang berjudul 'Bulan dan Pria Terhebat' bakal ditayangkan di pawagam mulai 12 Mac 2020. Dibintangi lakonan hebat seperti Zahirah Macwilson, Zizan Razak, Maya Karin, Khir Rahman dan ramai lagi. Filem bergenre aksi ini diarahkan oleh Ghaz Abu Bakar dan terbitan dibawah Nizra Entertainment, Astro Shaw, Skop Production. Berikut dikongsikan Sinopsis Filem Bulan dan Pria Terhebat buat rujukan anda.

Sinopsis Filem Bulan dan Pria Terhebat (2020)

Sinopsis Filem Bulan dan Pria Terhebat (2020)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Filem Bulan dan Pria Terhebat (2020) termasuk sinopsis filem, senarai pelakon dan tarikh tayangan:

Info Penting Filem Bulan dan Pria Terhebat

Judul : BULAN DAN PRIA TERHEBAT
Genre : Aksi
Tarikh Tayangan : 12 Mac 2020
Pengarah : Ghaz Abu Bakar
Penerbit : Nizra Entertainment, Astro Shaw, Skop Production
Pelakon : Zahirah Macwilson, Zizan Razak, Khir Rahman, Maya Karin, Bell Ngasri, Alif Hadi, Mimi Ernida, Aprena Manrose, Sein Qudsi, Didie Alias

SINOPSIS FILEM BULAN DAN PRIA TERHEBAT:

Mengisahkan tentang Bulan, pelatih di dalam pasukan tentera khas Indonesia menyeludup masuk ke dalam sindiket pemerdagangan manusia bagi mencari adiknya, Melati yang telah diperdaya dan dibawa ke Malaysia untuk dijadikan gadis liburan.

Trailer Filem Bulan dan Pria Terhebat (2020)

*Akan dikemaskini

No comments

Powered by Blogger.