Tonton Telefilem Puyah & Putat (Astro Citra)



Tonton Telefilem Puyah dan Putat (Astro Citra)|ADAKAH anda peminat setia telefilem? Saksikan telefilem akan datang berjudul 'Puyah dan Putat' yang bakal ditayangkan pada 22 Februari 2020, hari Sabtu jam 9:00 malam di slot Astro Citra dan Citra HD. Bakal dibintangi pelakon seperti Nora Danish, Farid Kamil, Zul Helmy, Shahkimin, Shamer Rashid dan ramai lagi. Telefilem ini diarahkan oleh Osman Ali dan terbitan dibawah Nuansa Sdn Bhd. Berikut dikongsikan tonton video live streaming Telefilem Puyah dan Putat buat panduan anda.

Tonton Telefilem Puyah & Putat (Astro Citra)

Tonton Telefilem Puyah dan Putat (Astro Citra)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan senarai pelakon, sinopsis telefilem dan link live streaming Telefilem Puyah dan Putat buat tontonan anda semua:

Tonton Live Telefilem Puyah dan Putat

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Klik LINK live streaming disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆


Info Penting Telefilem Puyah dan Putat

JUDUL : Puyah dan Putat
WAKTU SIARAN : Sabtu, 22 Februari 2020, 9:00 malam
SIARAN TV : Slot Astro Citra dan Citra HD
PENGARAH : Osman Ali
PRODUKSI : Nuansa Sdn Bhd
PELAKON : Nora Danish, Farid Kamil, Zul Helmy, Shahkimin, Shamer Rashid, Ayu Ayuni, Sri Idrina, Eddy Effrimz, Mazliana, Naz Azmie

SINOPSIS TELEFILEM PUYAH DAN PUTAT:

Mengisahkan pengembaraan Puyah, seorang gadis kampung becok yang disukai ramai, apabila dia melawat Kuala Lumpur dan termasuk set filem secara tak sengaja, dan tak semena-mena mula mendapat nama sebagai pelakon.

No comments

Powered by Blogger.