Sinopsis Drama Koi Laut Ke Aaya Hai (Slot Sonia TV3)



Sinopsis Drama Koi Laut Ke Aaya Hai (Slot Sonia TV3)|ADAKAH anda peminat drama Hindi? Saksikan drama genre misteri terbaru berjudul "Koi Laut Ke Aaya Hai" yang bakal ditayangkan bermula 3 Mac 2020 jam 4:00 petang di slot Sonia TV3. Bakal menampilkan lakonan hebat seperti Surbhi Jyoti, Sharad Kelkar, Shoaib Ibrahim dan Shaleen Malhotra sebagai teraju utama. Drama 33 episod ini merupakan arahan Santram Varma dan terbitan dibawah Sphere Origins. Berikut dikongsikan Sinopsis Drama Koi Laut Ke Aaya Hai buat rujukan anda.

Sinopsis Drama Koi Laut Ke Aaya Hai (Slot Sonia TV3)

Sinopsis Drama Koi Laut Ke Aaya Hai (Slot Sonia TV3)

Berikut dikongsikan maklumat penting berkaitan drama Koi Laut Ke Aaya Hai (Slot Sonia TV3) termasuk senarai pelakon, sinopsis drama dan OST/ lagu tema:

Info Penting Drama Koi Laut Ke Aaya Hai

JUDUL : Koi Laut Ke Aaya Hai
EPISOD : 33 episod (Season 1)
GENRE : Thriller, Misteri, Dendam
TARIKH TAYANGAN : 3 Mac 2020, Jam 4:00 petang
SIARAN TV : Slot Sonia TV3
PENULIS SKRIP : -
PENGARAH : Santram Varma
PRODUKSI : Sphere Origins
SENARAI PELAKON : Surbhi Jyoti, Sharad Kelkar, Shoaib Ibrahim, Shaleen Malhotra, Varun Buddhadev, Megha Gupta

WATAK PELAKON:

Surbhi Jyoti sebagai Geetanjali
Sharad Kelkar sebagai Rishabh Singh Shekhari
Shoaib Ibrahim sebagai Kapten Abhimanyu Singh Rathore
Shaleen Malhotra sebagai Rajveer Malhotra

Sinopsis Drama Koi Laut Ke Aaya Hai

Mengisahkan bermula dengan percintaan antara Geetanjali dan Kaptain Abhimanyu Singh Rathore. Walaupun hubungan mereka ditentang oleh Rishabh, abang kepada Geetanjali, namun Gitanjali tetap dengan keputusannya untuk mengahwini Abhimanyu. Namun,  selepas hari perkahwinan mereka, Abhimanyu hilang dalam kemalangan melibatkan kereta. Walaupun semua menganggap Abhimanyu sudah mati, namun Geetanjali tidak mahu mempercayainya.

6 tahun kemudian, Geetanjali bertemu dengan seorang kanak-kanak bernama Priyam yang mendakwa dirinya sebagai kelahiran semula Abhimanyu.

No comments

Powered by Blogger.