Sinopsis Drama Setiaku Di Sini Lakonan Fadlan Hazim dan Risteena Munim



Sinopsis Drama Setiaku Di Sini Lakonan Fadlan Hazim dan Risteena Munim|ADAKAH anda peminat drama Melayu? Saksikan drama bersiri terbaru berjudul 'Setiaku Di Sini' yang akan ditayangkan bermula 3 April 2020 jam 6:00 petang di slot Salam HD, saluran 113 Unifi TV. Dibintangi pelakon hebat seperti Fadlan Hazim sebagai Rayyan manakala Risteena Munim memegang watak sebagai Aleesa. Drama 13 episod ini diarahkan oleh Rusdi Ramli dan terbitan dibawah A. Aida Production Sdn Bhd. Berikut dikongsikan Sinopsis Drama Setiaku Di Sini buat rujukan anda.

Sinopsis Drama Setiaku Di Sini Lakonan Fadlan Hazim dan Risteena Munim

Sinopsis Drama Setiaku Di Sini Lakonan Fadlan Hazim dan Risteena Munim

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Sinopsis Drama Setiaku Di Sini (Slot Salam HD) termasuk senarai pelakon dan lagu tema/OST:

Info Penting Drama Setiaku Di Sini

JUDUL : SETIAKU DI SINI
EPISOD : 13
TARIKH TAYANGAN : 3 April 2020
WAKTU SIARAN : Jumaat, 6:00 petang
SIARAN TV :  Salam HD, saluran 113 Unifi TV
PENULIS SKRIP : Azlina Din
PENGARAH : Rusdi Ramli
PRODUKSI : A. Aida Production Sdn Bhd
SENARAI PELAKON : Risteena Munim, Fadlan Hazim, Muaz Fitri, Khalida Balqis, Zack Kool, Aishah Atan, Dilla Ahmad, Puteri Ateeqah, Nada Nurshuhada, Effa Alhabsyee, Nur Natasha, Ainaa Azhari, Mahmud Ali Bashah, Azhar Amir, Ayu Azlina

WATAK PELAKON:

Risteena Munim sebagai Aleesa
Fadlan Hazim sebagai Rayyan
Muaz Fitri sebagai Badrul

Sinopsis Drama Setiaku Di Sini

Kerana Trauma, Aleesa meletakkan Rayyan dalam situasi yang sangat sukar. Rayyan dituduh mengambil kesempatan keatas Aleesa dan merogolnya ketika Aleesa dalam kesusahan.

No comments

Powered by Blogger.