Sinopsis Drama Ironi Kasih Lakonan Aqasha & Intan Najuwa



Sinopsis Drama Ironi Kasih Lakonan Aqasha dan Intan Najuwa|ADAKAH anda peminat drama Melayu? Saksikan drama bersiri terbaru berjudul 'Ironi Kasih' yang akan ditayangkan bermula bulan April 2020 di slot Akasia TV3. Dibintangi pelakon hebat seperti Fauziah Ahmad Daud, Aqasha, Intan Najuwa, Intan Ladyana dan Fizz Fairuz dan ramai lagi. Drama 15 episod ini diarahkan oleh Nazir Jamaluddin dan terbitan dibawah Wira Nusa Production. Berikut dikongsikan Sinopsis Drama Ironi Kasih buat rujukan anda.

Sinopsis Drama Ironi Kasih Lakonan Aqasha & Intan Najuwa

Sinopsis Drama Ironi Kasih Lakonan Aqasha dan Intan Najuwa

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Sinopsis Drama Ironi Kasih (Slot Samarinda TV3) termasuk senarai pelakon dan lagu tema/OST:

Info Penting Drama Ironi Kasih

JUDUL : IRONI KASIH
EPISOD : 15 episod
TARIKH TAYANGAN : 2020
SIARAN TV : Slot Samarinda TV3
PENULIS SKRIP : Mohd Shahremy Ikmal, Mama Bella
PENGARAH : Nazir Jamaluddin
PRODUKSI : Wira Nusa Production Sdn Bhd
SENARAI PELAKON : Fauziah Ahmad Daud, Aqasha, Intan Najuwa, Isaac Iman, Afifah Nasir, Intan Ladyana, Fizz Fairuz, Syafi Tee, Sarah Malisa DFKL

WATAK PELAKON:

Fauziah Ahmad Daud sebagai Mak Salmah
Aqasha sebagai Johan
Intan Najuwa sebagai Kasih
Isaac Iman sebagai Danish
Intan Ladyana sebagai Emilia
Afifah Nasir sebagai Maya

Sinopsis Drama Ironi Kasih

Mengisahkan Kasih yang pada awalnya bekerja sebagai pembantu pengurusan di firma arkitek milik Johan telah digaji untuk menjadi pengasuh kepada anak Johan dan Emilia. Kasih menjalankan tugasnya dengan baik, mereka menjadi semakin mesra. Emilia bukannya tidak sedar akan semua ini tetapi dia berfikiran terbuka.

No comments

Powered by Blogger.