Cara Mendapatkan Nombor Siri BPN Bagi Pemohon Akaun Bank Tidak Aktif



Cara Mendapatkan Nombor Siri BPN Bagi Pemohon Akaun Bank Tidak Aktif|APA itu Nombor Siri BPN? Bagaimana cara mendapatkan Nombor Siri BPN bagi pemohon yang akaun bank tidak aktif? Perhatian buat pemohon yang akaun bank tidak aktif dan tidak mempunyai akaun bank yang ingin ketahui cara mendapatkan Nombor Siri BPN. Berikut dikongsikan Cara Mendapatkan Nombor Siri BPN Bagi Pemohon Akaun Bank Tidak Aktif buat rujukan anda.

Cara Mendapatkan Nombor Siri BPN Bagi Pemohon Akaun Bank Tidak Aktif

Sedia maklum, Nombor Siri BPN dikeluarkan buat pemohon yang lulus untuk pembayaran Bantuan Prihatin Nasional tetapi tidak mempunyai akaun bank atau bank tidak aktif. Ia merupakan usaha LHDNM memudahkan pemohon yang mempunyai akaun tidak aktif membuat penunaian Bantuan Prihatin Nasional di cawangan BSN selepas tamatnya tempoh Perintah Kawalan Pergerakan.

Cara Mendapatkan Nombor Siri BPN Bagi Pemohon Akaun Bank Tidak Aktif

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Cara Mendapatkan Nombor Siri BPN termasuk tarikh Nombor Siri BPN ditunaikan:

Cara Mendapatkan Nombor Siri BPN

DI MANA PERLU DAPATKAN NOMBOR SIRI BPN, DI MANA PERLU TUNAIKAN NOMBOR SIRI TERSEBUT DAN BILA BOLEH DITUNAIKAN?

Cara Mendapatkan Nombor Siri BPN Bagi Pemohon Akaun Bank Tidak Aktif

Surjit Kaur

Saya Surjit Kaur. Ingin bertanya. Saya Lulus BPN bagi Isi rumah B40. Saya tiada akaun bank kerana akaun tidak aktif. Dikatakan LHDNM akan memberi Nombor Siri. Di mana saya perlu dapatkan Nombor Siri tersebut. Di mana saya perlu tunaikan. Dan bila saya boleh tunaikan Nombor siri tersebut.

SITI, Pegawai Khidmat Pelanggan MyGCC

Hi Surjit Kaur. Saya Siti. Pegawai Khidmat Pelanggan MyGCC.Untuk makluman, Anda perlu buat semakan di bpn.hasil.gov.my kerana Nombor Siri akan diberikan di Portal BPN tersebut. Jika telah mendapat Nombor Siri. Anda boleh tunaikan Nombor Siri tersebut di kaunter Bank Simpanan Nasional SELEPAS tamat Perintah Kawalan Pergerakkan (PKP)

Semoga perkongsian Cara Mendapatkan Nombor Siri BPN Bagi Pemohon Akaun Bank Tidak Aktif ini dijadikan rujukan buat anda semua!

Sumber: FAQ LHDN

3 comments:

Powered by Blogger.