Sinopsis Drama My Sweetheart Hannan Lakonan Hafidz Roshdi dan Eyka Farhana



Sinopsis Drama My Sweetheart Hannan Lakonan Hafidz Roshdi dan Eyka Farhana|ADAKAH anda peminat drama Melayu? Saksikan drama bersiri akan datang yang diadaptasi novel berjudul "My Sweetheart Hannan" karya Nureen Mirza bakal ditayangkan pada bulan Ogos 2020 jam 7:00 malam di slot RTM. Menampilkan lakonan hebat seperti Hafidz Roshdi sebagai Hizzad manakala Eyka Farhana memegang watak sebagai Hannan. Drama bersiri 26 episod ini merupakan arahan Adam Hamid dan terbitan dibawah Halfmoon Entertainment dan Apakes media. Berikut dikongsikan Sinopsis Drama My Sweetheart Hannan (RTM) buat rujukan anda.

Sinopsis Drama My Sweetheart Hannan Lakonan Hafidz Roshdi dan Eyka Farhana

Sinopsis Drama My Sweetheart Hannan Lakonan Hafidz Roshdi dan Eyka Farhana

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Sinopsis Drama My Sweetheart Hannan termasuk senarai pelakon, sinopsis novel dan OST/ lagu tema yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:

Info Penting Drama My Sweetheart Hannan

JUDUL : MY SWEETHEART HANNAN
EPISOD : 26 Episod
SIARAN TV : RTM
PENULIS NOVEL : Nureen Mirza
PENGARAH : Adam Hamid
PRODUKSI : Halfmoon Entertainment, Apakes media
SENARAI PELAKON : Hafidz Roshdi, Eyka Farhana, Fahad Iman, Aishah Azman, Rashdan Baba, Ani Maiyuni, Mak Wan, Syed Irfan, Hasnol, Bea Rameshan, Fimie Don, Muaz Fitri

WATAK PELAKON:

Hafidz Roshdi sebagai Hizzad
Eyka Farhana sebagai Hannan
Fahad Iman sebagai Adam
Aishah Azman sebagai Sofea

Sinopsis Drama My Sweetheart Hannan

Hannan dan Hizzad pernah berkahwin, dan bercerai. Pertemuan semula selepas dua tahun membuatkan Hizzad sedar dia masih punya perasaan terhadap Hannan. Namun, hati Hannan tidak mudah dilembutkan, lantaran luka yang pernah Hizzad tinggalkan.

Ditambah lagi dengan kehadiran mesej misteri seringkali buat Hannan pening kepala. Dapatkah Hizzad dan Hannan menjulang bahagia? Atau rumah tangga yang dibina kali kedua ini bakal ranap seperti yang pertama?

No comments

Powered by Blogger.