Sinopsis Drama Kampung People 2 (Slot Lestary TV3)



Sinopsis Drama Kampung People 2 (Slot Lestary TV3)|ADAKAH anda peminat drama Melayu? Saksikan drama bersiri akan datang berjudul "Kampung People 2" yang bakal ditayangkan mulai 17 September 2020 jam 9:00 malam di slot Lestary TV3. Bakal menampilkan lakonan hebat seperti Elly Mazlein, Rashidi Ishak, Riena Diana, Hun Haqeem, Kamarul Eqifshah dan ramai lagi. Drama bersiri 28 episod ini merupakan arahan Wan Hasliza Wan Zainuddin dan terbitan dibawah KL Motion Pictures. Berikut dikongsikan Sinopsis Drama Kampung People 2 (Slot Lestary TV3) buat rujukan anda.

Sinopsis Drama Kampung People 2 (Lestary TV3)

Sinopsis Drama Kampung People 2 (Slot Lestary TV3)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Sinopsis Drama Kampung People 2 termasuk senarai pelakon dan OST/ lagu tema yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:

Info Penting Drama Kampung People 2

JUDUL : Kampung People 2
EPISOD : 13 episod
TARIKH TAYANGAN : 17 September 2020
WAKTU SIARAN : Rabu-Jumaat, 9:00 malam
SIARAN TV : Slot Lestary TV3
PENGARAH : Wan Hasliza Wan Zainuddin
PRODUKSI : Kl Motion Pictures
SENARAI PELAKON : Elly Mazlein, Rashidi Ishak, Riena Diana, Hun Haqeem, Kamarul Eqifshah, Namron, Razak Ahmad, Shah Kimin, Haeriyanto, Adibah Noor

WATAK PELAKON:

Elly Mazlein sebagai Mona/ Aminah
Rashidi Ishak sebagai Razif/ Abu Bakar
Riena Diana sebagai Laila/ Ruziah
Hun Haqeem sebagai Jaafar
Shah Kimin sebagai
Kamarul Eqifshah sebagai

Sinopsis Drama Kampung People 2

Mengisahkan Razif, isterinya Mona dan anak-anak mereka Laila dan Yummy pulang ke kehidupan asal mereka di bandar setelah Tuan Suhaimy masuk ke penjara dan Cengkih Manis dibubarkan. Kos kehidupan yang tinggi membuat Razif amat tertekan untuk memastikan ‘lifestyle’ keluarganya dapat di kekalkan. Disebabkan rindu kepada Jaafar, Laila berjaya meyakinkan ayahnya yang tertekan untuk pindah balik ke kampung tetapi takut Mona akan tidak bersetuju.

No comments

Powered by Blogger.