Tonton Telefilem Gangguan Psiko Stalker (Astro Citra)



Tonton Telefilem Gangguan Psiko Stalker (Astro Citra)|ADAKAH anda peminat setia telefilem? Saksikan telefilem akan datang bertajuk 'Gangguan Psiko Stalker' yang bakal ditayangkan pada 26 September 2020, hari Sabtu jam 9:00 malam di slot Astro Citra dan Citra HD. Bakal dibintangi lakonan hebat seperti Shalma Eliana, Ismail Izzani, Zarul Umbrella, Ziana Zain, Wafariena Roslan dan ramai lagi. Telefilem ini diarahkan oleh Rahim Zali dan terbitan dibawah Dear Creative Media. Berikut dikongsikan Tonton Telefilem Gangguan Psiko Stalker (Astro Citra) buat rujukan anda.

Tonton Telefilem Gangguan Psiko Stalker (Astro Citra)

Tonton Telefilem Gangguan Psiko Stalker (Astro Citra)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan senarai pelakon, sinopsis telefilem dan link live streaming Telefilem Gangguan Psiko Stalker buat tontonan anda semua:

Video Live Telefilem Gangguan Psiko Stalker

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Klik LINK live streaming yang disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆


Info Penting Telefilem Gangguan Psiko Stalker

JUDUL : GANGGUAN PSIKO STALKER
WAKTU SIARAN : Sabtu, 26 September 2020, 9:00 malam
SIARAN TV : Astro Citra & Citra HD
PENULIS SKRIP : Rehal Nuharis
PENGARAH : Rahim Zali
PRODUKSI : Dear Creative Media
SENARAI PELAKON : Shalma Eliana, Ismail Izzani, Zarul Umbrella, Ziana Zain, Wafariena Roslan, Fiza Halim, Ameerul Asyraf, Kufrida, Akmal Ahmad

Sinopsis Telefilem Gangguan Psiko Stalker

Mengisahkan Mikayla menghadapi tekanan yang sangat hebat setelah satu demi satu ahli keluarga dan sahabatnya mati di depan matanya. Z sentiasa ada untuk menghapuskan mereka yang bersifat jahat kepada Mikayla.

No comments

Powered by Blogger.