Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu Lakonan Janna Nick & Andi Bernadee



Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu Lakonan Janna Nick & Andi Bernadee|ADAKAH anda peminat drama Melayu? Saksikan drama bersiri akan datang yang diadaptasi novel berjudul "Melastik Ke Hatimu" karya Aqma Dee bakal ditayangkan mulai tahun 2021 jam 9:00 malam di slot Lestary TV3. Bakal menampilkan lakonan hebat seperti Janna Nick, Andi Bernadee, Azrel Ismail, Puteri Sarah Liyana, Wani Keyrie, Norman Hakim dan ramai lagi. Drama bersiri 13 episod ini merupakan arahan Azmi Hatta dan terbitan dibawah OrangeTree Production. Berikut dikongsikan Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu (Lestary TV3) buat rujukan anda.

Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu Lakonan Janna Nick & Andi Bernadee

Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu Lakonan Janna Nick & Andi Bernadee

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu termasuk sinopsis novel, senarai pelakon dan OST/ lagu tema yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:

Info Penting Drama Melastik Ke Hatimu

JUDUL : MELASTIK KE HATIMU
EPISOD : 13
TARIKH TAYANGAN : 2021
SIARAN TV : Slot Lestary TV3
PENULIS NOVEL : Aqma Dee
PENGARAH : Azmi Hata
PRODUKSI : OrangeTree Production Sdn Bhd
SENARAI PELAKON : Janna Nick, Andi Bernadee, Azrel Ismail, Puteri Sarah Liyana, Wani Keyrie, Norman Hakim, Ahmad Ezzrin Loy, Azizah Mahzan, Ridzuan Hashim, Dato Jalaluddin Hassan, Idzham Ismail, Cassia Iman, Noniswara, Afifah Nasir

WATAK PELAKON:

Janna Nick sebagai Haura Annisa
Andi Bernadee sebagai Ziyyad
Norman Hakim sebagai Jeffry
Wani Kayrie sebagai Fatin 
Puteri Sarah Liyana sebagai Faida

Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu

Mengisahkan Haura, seorang gadis kilang yang kononnya 'gangster' tapi hidupnya dikawal oleh ibunya yang mahukan menantu kaya. Haura bercinta dengan Naim tetapi hubungan mereka ditentang kerana Naim hanyalah seorang posmen.

No comments

Powered by Blogger.