Sinopsis Drama Love Elsa Lakonan Zul Ariffin Dan Uyaina Arshad



Sinopsis Drama Love Elsa Lakonan Zul Ariffin Dan Uyaina Arshad|ADAKAH anda peminat drama Melayu? Saksikan drama bersiri akan datang yang diadaptasi novel berjudul "Love Elsa" karya Acik Lana bakal ditayangkan pada tahun 2021 jam 10:00 malam di slot Megadrama Astro Ria. Menampilkan lakonan hebat seperti Zul Ariffin sebagai Ridza Kim manakala Uyaina Arshad pula memegang watak sebagai Ammara. Drama bersiri 24 episod ini merupakan arahan Michael Ang dan terbitan dibawah Juita Viden Sdn Bhd. Berikut dikongsikan Sinopsis Drama Love Elsa (Megadrama Astro) buat rujukan anda. 

Sinopsis Drama Love Elsa Lakonan Zul Ariffin Dan Uyaina Arshad

Sinopsis Drama Love Elsa Lakonan Zul Ariffin Dan Uyaina Arshad

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Sinopsis Drama Love Elsa termasuk senarai pelakon, sinopsis novel dan OST/ lagu tema yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:

Info Penting Drama Love Elsa

JUDUL : LOVE, ELSA
EPISOD : 24
TARIKH TAYANGAN : 2021
SIARAN TV : Slot MegaDrama (Astro Ria)
PENULIS SKRIP : Nadia Khan, Mamu Vies
PENULIS NOVEL : Acik Lana
PENGARAH : Michael Ang
PRODUKSI : Juita Viden Sdn Bhd
SENARAI PELAKON : Zul Ariffin, Uyaina Arshad, Azhar Amir, Ramona Zamzam, Zeera Azizi, Mona Allen, Riz Amin, Nasz Sally, Ku Fridah, Zalfazin, Iman Suhana, Ikhram Juhari, Nik Adam Mika

WATAK PELAKON:

Zul Ariffin sebagai Ridza Kim
Uyaina Arshad sebagai Ammara
Zeera Azizi sebagai Sofea
Mona Allen sebagai Madam Qistina
Nasz Sally sebagai Habsah
Iman Suhana sebagai Hamidah 

Sinopsis Drama Love Elsa

Mengisahkan Ammara, seorang gadis yang mempunyai kelebihan untuk mengembara ke masa silam orang yang disentuhnya. Kesannya Ammara akan jatuh sakit selepas berlaku sentuhan. Disebabkan penyakit misteri ni, ayahnya menempatkan Ammara di satu kawasan yang dikawal ketat keselamatannya. Ammara kemurungan hidup seorang diri selepas ibunya meninggal dan disisihkan oleh ayahnya sendiri.

No comments

Powered by Blogger.