Jadual Waktu Peperiksaan PAV 2022 (Pendidikan Asas Vokasional)



Jadual Waktu Peperiksaan PAV 2022 (Pendidikan Asas Vokasional)|BILAKAH tarikh peperiksaan PAV bagi tahun 2022 bakal diadakan? Perhatian buat pelajar Tingkatan Tiga (3) yang bakal menduduki peperiksaan Pendidikan Asas Vokasional (PAV) tahun 2022. Untuk makluman anda, peperiksaan PAV 2022 dijangka akan diadakan pada bulan Oktober 2021 setelah pengumuman rasmi dibuat oleh Lembaga Peperiksaan Malaysia (LPM). Berikut dikongsikan tarikh peperiksaan PAV 2022 merangkumi tarikh, masa dan subjek mata pelajaran.

Jadual Waktu Peperiksaan PAV 2018 Pendidikan Asas Vokasional

Sedia maklum, peperiksaan pusat ini adalah dalam bentuk ujian bertulis. Untuk jadual peperiksaan awam yang lain seperti UPSR, PT3SPMSTAMSTPM dan SPM (U) Ulangan, sila rujuk di Tarikh Peperiksaan Awam 2020.

Jadual Waktu Peperiksaan PAV 2022 (Pendidikan Asas Vokasional)

Berikut dikongsikan jadual waktu peperiksaan PAV yang memaparkan tarikh, masa, kod kertas, nama kertas dan masa peperiksaan dijalankan:

Jadual Waktu Peperiksaan PAV 2022

*Akan dikemaskini

Download Jadual Waktu Peperiksaan PAV 2022

Untuk maklumat lanjut berkaitan arahan dan peringatan kepada calon peperiksaan Pendidikan Asas Vokasional (PAV) boleh memuat turun/ download Jadual Peperiksaan PAV 2022 dalam bentuk PDF, sila klik Jadual Waktu PAV.

Semoga perkongsian Jadual Peperiksaan PAV 2022 ini dijadikan panduan buat semua calon PT3! Diucapkan semoga anda berjaya dalam menduduki peperiksaan PAV!

No comments

Powered by Blogger.