Tarikh Pameran MAHA 2024 MAEPS Serdang (Tema)



Tarikh Pameran MAHA 2024 MAEPS Serdang (Tema)|BILAKAH tarikh Pameran MAHA tahun 2024 bakal berlangsung? Panduan buat anda rakyat Malaysia yang ingin ketahui tarikh, tema dan senarai aktiviti dijalankan di Pameran MAHA MAEPS tahun 2024. Untuk makluman anda, Pameran MAHA 2024 akan berlangsung secara rasmi mulai 4 hingga 14 Ogos 2022 di Tapak Ekspo Pertanian Malaysia (MAEPS), Serdang, Selangor. Berikut dikongsikan Jadual Pameran MAHA 2024 buat rujukan anda.

Tarikh Pameran MAHA 2018 MAEPS Serdang

Sedia maklum, MAHA bermula dengan nama persatuan Malayan Agri-Horticulture Association (MAHA) yang telah ditubuhkan pada bulan Oktober 1922. Tujuan utama penubuhan persatuan MAHA ini adalah untuk memberi tumpuan kepada sektor pertanian dalam menjana ekonomi negara dan menganjurkan pameran-pameran pertanian. Hanya produk-produk yang terbaik dan terkini sahaja yang terdiri daripada tanaman, buah-buahan, hasil ternakan, bunga-bungaan, kraftangan dan pelbagai inovasi sahaja boleh dipamerkan di MAHA, setelah melalui pusingan di pertunjukan MAHA peringkat daerah dan negeri.

Tarikh Pameran MAHA 2024 MAEPS Serdang (Tema)

Berikut dikongsikan maklumat penting berkaitan Tema Pameran MAHA yang meliputi tarikh dan aktiviti yang dijalankan:

Tarikh dan Tema Pameran MAHA Tahun 2024

Tema MAHA 2024: -
Tarikh: 
Lokasi: Tapak Ekspo Pertanian Malaysia
(MAEPS), Serdang, Selangor

Senarai Aktiviti Pameran MAHA 2024

MAHA 2022 akan menampilkan 1,500 gerai pameran meliputi agensi tempatan dan swasta serta penyertaan dari luar negara. Berikut adalah antara tarikan yang terdapat di Pameran MAHA 2022:

1. Pelancaran Produk
2. Bengkel
3. Produk Industri Asas Tani (IAT)
4. Seminar Perniagaan
5. Pelancongan Tani
6. Agro Bazaar
7. Juadah Popular Dari Seluruh Negeri

Info Lanjut

Untuk mendapatkan maklumat lanjut berkaitan MAHA MAEPS, anda boleh layari ke FB Rasmi MAHA.

Semoga perkongsian Tarikh Pameran MAHA MAEPS Serdang ini dijadikan rujukan dan panduan buat anda semua! Semoga Pameran MAHA tahun 2024 ini lebih meriah!

No comments

Powered by Blogger.