Tonton Telefilem Kenduri Hari Merdeka (Slot Cerekarama)



Tonton Telefilem Kenduri Hari Merdeka (Slot Cerekarama)|NANTIKAN telefilem berjudul Kenduri Hari Merdeka yang bersiaran pada 31 Ogos, Sabtu pukul 9:30 malam di slot Cerekarama TV3. Menampilkan lakonan seperti Idris Mat Diah, Ashraf Muslim, Azar Azmi, Adam Shahz, Chiwan Chilok dan ramai lagi. Telefilem ini diarahkan oleh Al Jafree Yusop dan terbitan dibawah Primeworks Studios.

Tonton Telefilem Kenduri Hari Merdeka (Slot Cerekarama)

Tonton Telefilem Kenduri Hari Merdeka (Slot Cerekarama)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan senarai pelakon, watak pelakon, sinopsis drama dan link live streaming buat tontonan anda semua:

Tonton Live Streaming Kenduri Hari Merdeka

Info:
*Klik LINK live streaming disediakan di atas untuk tontonan secara online!👆


Info Telefilem Kenduri Hari Merdeka

JUDUL : KENDURI HARI MERDEKA
WAKTU SIARAN : Sabtu, 31 Ogos 2019, 9:30 malam
SIARAN TV : Slot Cerekarama TV3
PENULIS SKRIP : Haswinda Abu Bakar
PENGARAH : Al Jafree Yusop
PRODUKSI : Primeworks Studios
PELAKON : Idris Mat Diah, Ashraf Muslim, Azar Azmi, Adam Shahz, Chiwan Chilok, Lia Natalia, Raja Hakim

SINOPSIS:

Anak sulong ketua kampung Pak Akob, Hana akan berkahwin. Kebetulan tarikh jatuh pada Hari Kebangsaan nanti. Pak Akob dan anak keduanya, Adriana lebih berjiwa patriotik. Namun Hana memilih tema Alam Laut untuk majlisnya. Adriana mencadangkan untuk menggabungkan dua tema tersebut untuk majlis perkahwinan Hana.

Dengan bantuan Amar, Lukman dan Zainol mereka bekerjasama untuk memeriahkan majlis itu. Dalam masa yang sama mereka bertiga ingin menambat hati Adriana. Namun tidak semudah yang disangka. Pelbagai cabaran terpaksa dilalui.

1 comment:

  1. pishachini watch online By Colors Tv and Voot, Watch pishachini watch online in High Quality Free Video https://pishachinii.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.