Live Streaming All Stars Buka Panggung 2020 Online



Live Streaming All Stars Buka Panggung 2020 Online|NANTIKAN program realiti hiburan berjudul "All Stars Buka Panggung" yang bakal bersiaran selama tujuh minggu mulai 6 September 2019, setiap hari Jumaat jam 9.00 malam yang bertempat di Royal Theater, Shah Alam. Program All Stars Buka Panggung juga boleh ditonton secara langsung di saluran Astro Warna (CH132) dan Astro Warna HD (CH124) dan boleh distrim secara langsung menerusi platform digital Astro GO dan ‘On Demand’.

Live Streaming All Stars Buka Panggung Online

Bersandarkan kepada tagline, ‘Katakan Tidak Kepada Skrip!’, penjurian bagi program ini adalah 100 peratus dari penonton yang boleh mengundi secara dalam talian. Program ini akan menampilkan pelawak daripada kumpulan Shiro iaitu Ajak dan Shahrol sebagai pengacara. Juara Mingguan yang akan menerima sebuah trofi sebagai ganjaran. Hanya 4 orang peserta sahaja bakal beraksi di pusingan kemuncak bagi merebut gelaran juara seterusnya membawa pulang wang tunai sebanyak RM 50,000 dan sebuah trofi.

Live Streaming All Stars Buka Panggung 2020 Online

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Live Streaming All Stars Buka Panggung yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa. Klik setiap link untuk menonton video secara online.

Tonton Video Live Streaming All Stars Buka Panggung

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Klik LINK live streaming disediakan di atas untuk tontonan secara online! 👆
*Klik setiap link untuk menonton video secara online

Jangan lupa saksikan program All Stars Buka Panggung 2019 yang bersiaran mulai 6 September 2019 di saluran Astro Warna (CH132) dan Astro Warna HD (CH124)!

No comments

Powered by Blogger.