Tonton Telefilem Anak Busut (Astro Citra)



Tonton Telefilem Anak Busut (Astro Citra)|ADAKAH anda peminat setia telefilem? Saksikan telefilem akan datang bertajuk 'Anak Busut' yang bakal bersiaran pada 18 April 2020, hari Sabtu jam 9:00 malam di slot Astro Citra dan Citra HD. Bakal dibintangi lakonan seperti Yusuf Bahrin, Azar Azmi, Wan Hanafi Su dan ramai lagi. Telefilem ini diarahkan oleh Azmir Affandi dan terbitan dibawah Suar Channel. Berikut dikongsikan tonton live streaming Telefilem Anak Busut buat rujukan anda.

Tonton Telefilem Anak Busut (Astro Citra)

Tonton Telefilem Anak Busut (Astro Citra)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan senarai pelakon, sinopsis telefilem dan live streaming Telefilem Anak Busut buat tontonan anda semua:

Tonton Live Telefilem Anak Busut

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Klik LINK live streaming yang disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆


Info Penting Telefilem Anak Busut

JUDUL : Anak Busut
WAKTU SIARAN : Hari Sabtu, 18 April 2020, 9:00 malam
SIARAN TV : Astro Citra dan Citra HD
PENGARAH : Azmir Affandi
PRODUKSI : Suar Channel
SENARAI PELAKON : Yusuf Bahrin, Azar Azmi, Wan Hanafi Su

Sinopsis Telefilem Anak Busut

Mengisahkan Adam sangat merindukan atok dan neneknya di kampung, tetapi ibu bapanya jarang menyebut tentang atok dan nenek, malah memarahi Adam jika Adam bertanya tentang mereka. Setelah dewasa, Adam pulang ke kampung secara rahsia dan disambut baik oleh atok dan nenek. Namun kepulangan Adam telah membangkitkan ‘sesuatu’ yang menjadi punca mengapa ibu bapa Adam tidak membenarkannya pulang ke kampung selama ini.

No comments

Powered by Blogger.