Tonton Telefilem 3 Dukun Santet (Astro Citra)



Tonton Telefilem 3 Dukun Santet (Astro Citra)|ADAKAH anda peminat setia telefilem? Saksikan telefilem akan datang bertajuk '3 Dukun Santet' yang bakal ditayangkan pada 17 Oktober 2020, hari Sabtu jam 9:00 malam di slot Astro Citra dan Citra HD. Bakal dibintangi lakonan hebat seperti Umie Aida, Isyariana, Zahiril Adzim, Dayang Areeda dan ramai lagi. Telefilem ini diarahkan oleh Azhari Zain dan terbitan dibawah Dear Creative Media. Berikut dikongsikan Tonton Telefilem 3 Dukun Santet (Astro Citra) buat rujukan anda.

Tonton Telefilem 3 Dukun Santet (Astro Citra)

Tonton Telefilem 3 Dukun Santet (Astro Citra)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan senarai pelakon, sinopsis telefilem dan link live streaming Telefilem 3 Dukun Santet buat tontonan anda semua:

Video Live Telefilem 3 Dukun Santet

LINK LIVE 👉 https://m.twitch.tv/shkmedia

Info Penting:
*Klik LINK live streaming yang disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆


Info Penting Telefilem 3 Dukun Santet

JUDUL : 3 Dukun Santet
WAKTU SIARAN : Sabtu, 17 Oktober 2020, 9:00 malam
SIARAN TV : Astro Citra & Citra HD
PENGARAH : Azhari Zain
PRODUKSI : Dear Creative Media
SENARAI PELAKON : Isyariana, Zahiril Adzim, Dayang Areeda, Umie Aida, Maria Farida, Zulhusni Zamir, Kween Keela, Silfeny Osman

Sinopsis Telefilem 3 Dukun Santet

Mengisahkan Emma, Epul dan Syasha ada tiga orang sekawan yang rapat sejak di zaman belajar lagi. Mereka diganggu dengan teruk ketika usaha mereka untuk membuka sebuah kafe makan dan studio persembahan kebudayaan. 3 dukun telah mengerjakan mereka sehingga mereka sakit dan hampir gagal memulakan business.

No comments

Powered by Blogger.