Tonton Telefilem Please Subscribe Cintaku (Astro Citra)



Tonton Telefilem Please Subscribe Cintaku (Astro Citra)|ADAKAH anda peminat setia telefilem? Saksikan telefilem akan datang bertajuk 'Please Subscribe Cintaku' yang bakal ditayangkan pada 21 November 2020, hari Sabtu jam 9:00 malam di slot Astro Citra dan Citra HD. Bakal dibintangi lakonan hebat seperti Jasmine Suraya, Sufian Suhaimi, Alvin Wong, Fazreen Fazera dan ramai lagi. Telefilem ini diarahkan oleh Mark Lee dan terbitan dibawah Jazzy Pictures. Berikut dikongsikan Tonton Telefilem Please Subscribe Cintaku (Astro Citra) buat rujukan anda.

Tonton Telefilem Please Subscribe Cintaku (Astro Citra)

Tonton Telefilem Please Subscribe Cintaku (Astro Citra)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan senarai pelakon, sinopsis dan live streaming Telefilem Please Subscribe Cintaku buat tontonan anda semua:

Video Live Telefilem Please Subscribe Cintaku

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Klik LINK live streaming yang disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆


Info Penting Telefilem Please Subscribe Cintaku

JUDUL : Please Subscribe Cintaku
WAKTU SIARAN : Sabtu, 21 November 2020, 9:00 malam 
SIARAN TV : Astro Citra & Citra HD
PENGARAH : Mark Lee
PRODUKSI : Jazzy Pictures
SENARAI PELAKON : Jasmine Suraya, Sufian Suhaimi, Alvin Wong, Fazreen Fazera, Erry Putra, Fiza Thomas, Sherry AlJefri

Sinopsis Telefilem Please Subscribe Cintaku

Mengisahkan Hannah seorang personaliti media social yang popular telah menjadi saksi kes pembunuhan apabila terakam satu peristiwa pembunuhan ketika melakukan ig live disebuah kawasan berhantu. Diburu oleh kumpulan penjenayah itu Hannah disembunyikan di kampung Fendi atas permintaan sepupunya sorang pegawai polis. 

Percanggahan perwatakan mereka menimbulkan pelbagai masalah sehingga suatu hari lokasi Hannah disembunyikan telah dimuat naik secara tidak sengaja di social media Fendi dan mereka kini dijejaki.

No comments

Powered by Blogger.