Tonton Telefilem Sumpahan Orang Putih (2021)



Tonton Telefilem Sumpahan Orang Putih (2021)|ADAKAH anda peminat setia telefilem? Saksikan telefilem akan datang bertajuk ''Sumpahan Orang Putih'' yang bakal ditayangkan pada 19 Jun 2021, hari Sabtu jam 9:00 malam di slot Astro Citra dan Citra HD. Bakal dibintangi lakonan hebat seperti Sara Ali, Qody Rani, Dayang Areeda, Muhammad Danish Daniel (Coki), Hamdan Senario, Arie Zaharie dan ramai lagi. Telefilem ini diarahkan oleh Azhari Zain dan terbitan dibawah Arie Zaharie Production, Knack Knack Studios. Berikut dikongsikan Tonton Telefilem Sumpahan Orang Putih (Astro Citra) buat rujukan anda.

Tonton Telefilem Sumpahan Orang Putih (2021)

Tonton Telefilem Sumpahan Orang Putih (2021)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan senarai pelakon, sinopsis dan live streaming Telefilem Sumpahan Orang Putih buat tontonan anda semua:

Video Live Telefilem Sumpahan Orang Putih (Astro Citra)


Info Penting:
*Klik LINK live streaming yang disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆

Info Penting Telefilem Sumpahan Orang Putih

JUDUL : SUMPAHAN ORANG PUTIH 
WAKTU SIARAN : Sabtu, 19 Jun 2021, 9:00 malam 
SIARAN TV : Astro Citra
PENULIS SKRIP : Maisurah Abd Rahim
PENGARAH : Azhari Zain
PRODUKSI : Arie Zaharie Production, Knack Knack Studios
SENARAI PELAKON : Sara Ali, Qody Rani, Dayang Areeda, Muhammad Danish Daniel (Coki), Arie Zaharie, Farisha Irwayu, Juliana Evans, Tuan Asmawi, Hamdan Senario

Sinopsis Telefilem Sumpahan Orang Putih

Mengisahkan kaseh terperangkap di sebuah chalet yang dimiliki oleh Richard Benson. Terdapat beberapa orang pekerja Mr Benson yang terperangkap di situ disebabkan oleh sumpahan Mr Benson sendiri. Pelbagai usaha dilakukan untuk dia keluar dari situ namun tidak berjaya.

No comments

Powered by Blogger.