Sinopsis Filem MAMA (M4M4) Lakonan Nabila Huda dan Bella Dowanna



Sinopsis Filem MAMA (M4M4) Lakonan Nabila Huda dan Bella Dowanna|SAKSIKAN filem Malaysia bergenre horror thriller terbaru berjudul "M4M4 (MAMA)" yang bakal berada di seluruh pawagam mulai 6 Februari 2020. Bakal menampilkan lakonan hebat seperti Nabila Huda, Bella Dowanna, Faizal Hussein, Kodi Rasheed, Ungku Hariz, Niezam Zaidi dan ramai lagi. Filem horror thriller ini diarahkan oleh Eyra Rahman dan terbitan dibawah Da Motion Picture. Berikut dikongsikan Sinopsis Filem MAMA (M4M4) buat rujukan anda.

Sinopsis Filem MAMA (M4M4) Lakonan Nabila Huda dan Bella Dowanna

Sinopsis Filem MAMA (M4M4) Lakonan Nabila Huda dan Bella Dowanna

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan info penting Filem MAMA (M4M4) termasuk sinopsis filem, senarai pelakon dan tarikh tayangan:

Info Penting Filem MAMA (M4M4)

JUDUL : M4M4
TARIKH TAYANGAN : 6 Februari 2020
PENULIS SKRIP : Faten Syamimie
PENGARAH : Eyra Rahman
PRODUKSI : Da Motion Media
PELAKON : Nabila Huda, Bella Dowanna, Faizal Hussein, Kodi Rasheed, Ungku Hariz, Niezam Zaidi, Izzy Reef, Eyra Hazali, Yusry Abd Halim, Amanda Hariz

WATAK PELAKON:

Nabila Huda sebagai Aini
Bella Dowanna sebagai Alya
Faizal Hussein sebagai Tuan Azahari
Niezam Zaidi sebagai Remy
Kodi Rasheed sebagai Apai
Ungku Hariz sebagai Luk
Izzy Reef sebagai Daniel
Eyra Hazali sebagai Elly
Amanda Hariz sebagai Alya (8 tahun)

SINOPSIS FILEM M4M4:

Mengisahkan bermula pada hari lahir ke-15 Alya (Bella Dowanna) yang disambut setiap tahun bersama mamanya, Aini (Nabila Huda). Setelah kematian suami ketika Alya berusia lapan tahun, Aini berusaha keras setiap hari untuk memberikan kehidupan yang lebih baik untuk untuk anaknya.

Alya mempunyai dua kawan baik iaitu Daniel (Izzy Reef) dan Elly (Eyra Hazali). Mereka bertiga tinggal di kawasan yang sama dan membesar bersama-sama. Pada suatu hari, Alya, mereka diganggu oleh tiga orang lelaki iaitu Apai (Kodi Rasheed), Luk (Ungku Hariz) dan Remy (Niezam Zaidi) yang terkenal dengan gaya samseng mereka di kawasan tersebut. Mereka sering menganggu pelajar-pelajar sekolah yang makan di kawasan tersebut, termasuk Alya.

Bagaimana Aini sebagai seorang mama menangani kemelut emosinya? Adakah Aini sanggup memaafkan Apai, Luk dan Remy?

Trailer Filem MAMA (2020)

*Akan dikemaskini

No comments

Powered by Blogger.