Tonton Telefilem Saka Viral (TV3)



Tonton Telefilem Saka Viral (TV3)|ANDA peminat setia telefilem Melayu? Saksikan telefilem Hari Raya Pertama bertajuk "Saka Viral" yang bakal ditayangkan pada hari Ahad, 24 Mei 2020 jam 4:00 petang di saluran TV3. Bakal menampilkan lakonan hebat seperti Azlee Khairi, Elvina Mohamad, Talha Harith, Kazar Saisi dan ramai lagi. Telefilem ini merupakan arahan Fairuz Loy dan terbitan dibawah Country and Universal Sdn Bhd. Berikut dikongsikan Tonton Live Streaming Telefilem Saka Viral buat panduan anda.

Tonton Telefilem Saka Viral (TV3)

Tonton Telefilem Saka Viral (TV3)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan senarai pelakon, sinopsis telefilem, OST/ lagu tema dan live streaming Telefilem Saka Viral buat tontonan anda semua:

Tonton Live Telefilem Saka Viral

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Klik LINK live streaming yang disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆


Info Penting Telefilem Saka Viral

JUDUL : SAKA VIRAL
WAKTU SIARAN : Ahad, 24 Mei 2020, 4:00 petang
SIARAN TV : TV3
PENULIS SKRIP : Pouvin dan Tommy Loh
PENGARAH : Fairuz Loy
PRODUKSI : Country and Universal Sdn Bhd
SENARAI PELAKON : Azlee Khairi, Elvina Mohamad, Talha Harith, Kazar Saisi, Faez Nick, Syazwan Zulkifly, Kamarool Haji Yusoff, Issey Fazlisham, Liza Abdullah

Sinopsis Telefilem Saka Viral

Mengisahkan Mael yang taksub dengan media sosial telah dibuang kerja apabila dia telah memuat naik maklumat sulit syarikatnya di laman sesawang secara tidak sengaja. Namun, hidupnya berubah selepas dia bertemu dengan Nani yang juga seorang yang ketagihan dengan media sosial.

No comments

Powered by Blogger.